پرطرفدارترین رژیم لاغری دنیا کدام است ؟

پرطرفدارترین رژیم لاغری دنیا کدام است ؟

بهترین رژیم غذایی برای چربی سوزی : برخی باور دارند که پرطرفدارترین رژیم لاغری را طراحی کرده‌اند اما دانستن اینکه باید کدام رژیم را دنبال کرد شاید چالش برانگیز باشد. حقیقت این است که یک رژیم به خصوص برای همه بهترین نخواهد بود. شاید شما با یک رژیم بهترین جواب را بگیرید اما برای شخص دیگری بی‌فایده باشد.

رژیم مدیترانه‌ای

این رژیم شاید پرطرفدارترین رژیم لاغری نباشد ولی بدون شک بهترین رژیم از نظر استانداردهای جهانیه. همانطور که از اسم این رژیم پیداست، برنامه غذایی آن طبق غذاهای ملل اطراف مدیترانه ساخته شده. تاکید آن بر استفاده از چربی‌هاییه که برای قلب مفید (غیر اشباع) و سرشار از امگا 3 باشند. در این رژیم عمدتا از غذای دریایی، حبوبات، غلات سبوس دار، مغزیجات خام، میوه و روغن زیتون استفاده میشه.

این رژیم محدودیتی برای مصرف کالری ندارد و در مقابل بر روی مصرف مواد غذایی ضروری، سالم و تازه تمرکز داره. به همین دلیل کاهش وزن زیادی در مدت زمان کوتاه نخواهد داشت ولی به دلیل مواد سالمی که در برنامه غذایی رژیم مدیترانه‌ای وجود دارد برای درمان و جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها مثل دیابت یا مشکلات قلبی موثره.

رژیم لاغری فیتامین 

یکی از پرطرفدارترین رژیم لاغری دنیا فیتامین است ، رژیم غذایی لاغری و تناسب اندام فیتامین یک سبک زندگی سالم و بانشاط است! این پاراگراف را بادقت بخوانید تا ببنید چرا فیتامین در لیست بهترین رژیم های غذایی و لاغری سال گذشته قرار گرفته است.

از بین رژیم های غذایی دنیا بهترینشان رژیمی است که کاهش یا افزایش وزن را همراه با تناسب اندام داشته باشد. چون رژیم لاغری به‌تنهایی باعث شلی و افتادگی پوست می‌شود. این‌جاست که نیاز شدید به ورزش و تمرینات اصولی خودش را نشان می‌دهد.

هرشخصی بدن منحصربه‌فرد خودش را دارد. پس نمی‌‌توان برای همه یک نسخه پیچید. گروه فیتامین، در کنار طراحی برنامه ورزشی آنلاین و کاملاً شخصی، رژیم غذایی ورزشی آنلاین و شخصی‌سازی‌شده را هم ارائه کرده است.

شما با رعایت رژیم لاغری غذایی فیتامین به‌راحتی می‌توانید در یک ماه ۳ تا ۴ کیلوگرم کاهش وزن و ۴ تا ۵ سانتی‌متر سایز کم کنید.

رژیم غذایی ورزشی فیتامین طبق هدف هر شخص (کاهش وزن و سایز، تناسب اندام و فرم‌دهی به بدن، عضله‌سازی، افزایش حجم، شرکت در مسابقات ورزشی) به‌صورت کاملاً شخصی طراحی می‌شود. شما وقتی به اندام ایده‌آل می‌رسید که رژیم لاغری و ورزش را کنار هم داشته باشید.

پرطرفدارترین رژیم لاغری دنیا کدام است ؟
پرطرفدارترین رژیم لاغری دنیا کدام است ؟

رژیم لاغری دش

اکثر افراد این رژیم را بهترین و موثرترین رژیم لاغری در دنیا می دانند  واژه دش مخفف عبارت «رژیم غذایی برای رفع فشار خون» است.  پایه و اساس علمی داشته و صرفاً برای افراد مبتلا به فشار خون طراحی‌شده و البته بسیاری از محققان علوم تغذیه معتقدند که برای کاهش وزن نیز موثر و مفید است. زیرا در این رژیم خاص با نام دش، مجاز به خوردنِ میوه‌جات، سبزی‌جات، غلات کامل، پروتئین‌های کم‌چرب، حبوبات، لبنیات کم‌چرب و دانه‌های روغنی هستید. همچنین مصرف خوراکی‌های شیرین و پرکالری و البته گوشت قرمز را محدود خواهید کرد.

وعده‌های اصلی و میان‌وعده‌های ارائه‌شده در رژیم غذاییِ دش، ترکیبی از مواد غذایی حجیم و سیرکننده مانند میوه‌ها، خوراکی‌های سرشار از پروتئین، چربی‌های مفید و سبزیجات است. مصرف گوشت قرمز نیز به مقدار کم، مشکلی نداشته و با هدف کاهش وزن و حفظ بافت عضلانی می‌توانید از این رژیم پیروی کنید.

اینجا بخوانید : قرص اسپیرولینا

جدیدترین رژیم لاغری که امروزه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ آسیبی به بدن نمیرساند و برعکس باعث تقویت بدن نیز می شود کاهش وزن با جلبک دریایی اسپیرولینا می باشد. اگه میخواهید بدونید اسپیرولینا چطور باعث کاهش وزن میشه پیشنهاد می کنم مقاله فواید جلبک دریایی برای لاغری را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!