چرا باید از ماسک صورت استفاده کنیم ؟

چرا باید ار ماسک صورت استفاده کنیم ؟ یکی از کارهایی امروزه  در زندگی روزمره بین خانم هاو آقایان رواج پیدا کرده است ،استفاده از ماسک است.  این محصول به دو صورت خانگی با استفاده از مواد طبیعی و گیاهی موجود در منزل مانند انواع میوه ها، سبزیجات و… و یا به صورت تجاری،دارویی و شیمیایی توسط شرکت های تولید کننده این محصول و با شرایط و ویژگی های خاص و متناسب با نیاز مخاطب تهیه و استفاده می شود.

ماسک ها نقش بسیار مهمی در تامین مواد مورد نیاز پوست، پاکسازی صورت از انواع مختلف آلودگی ها و باکتری ها، جوانسازی و حفظ طراوت و شادابی پوست، آبرسانی و تقویت سلول ها و منافذ پوست، افزایش استحکام و مقاوت پوست در برابر انواع آسیب ها ، تامین رطوبت مورد نیاز پوست، رفع انواع مشکلات پوستی نظیر آکنه، جوش، تیرگی، سیاهی، آرام سازی پوست و… دارند که باعث ترغیب مخاطبان بسیاری چه زن و چه مرد برای استفاده از این محصول شده است.

اما چرا باید از ماسک صورت استفاده کنیم ؟

استفاده از ماسک یکی از کارهایی است که هر فردی برای مراقبت از پوست خود باید انجام دهد . استفاده از ماسک مراقبت از پوست می تواند به رفع نگرانی های خاص مثل خشکی یا چربی پوست کمک کند. علاوه بر این، استفاده از آنها می توانند یک تجربه کاملاً آرامش بخش باشند.

استفاده از ماسک صورت میتواند مانند یه مکمل عمل کند. یک حرکت مکمل که هنگامی که به عنوان قسمتی از یکسری عادت های دقیق تقویت کننده انجام شود، فواید بسياري دارد. به عبارت ديگر ماسک ها امکان دارد به تنهایی هم مزایایی داشته باشند، ولی بيش ترین فوایدشان زمانی خواهد بود که هرروز از ضدآفتاب، آنتی اکسیدان استفاده شود. تأثير فزاینده این دو در کنار هم، تأثير بازتابنده بیشتری خواهد داشت. در ادامه  در گرین سی شما را با دلایل استفاده از ماسک صورت هم برای خانم و هم برای آقایان آشنا خواهیم نمود پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

چرا باید ار ماسک صورت استفاده کنیم ؟
چرا باید از ماسک صورت استفاده کنیم ؟

دلایل استفاده از ماسک صورت

افزایش آبرسانی پوست

ماسک صورت می تواند رطوبت و آبرسانی را برای انواع پوست خشک را به ارمغان بیاورد. آب درون ماسک برای نرم شدن پوست به عمق اپیدرم پوست وارد می شود و قابلیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد. هنگامی که پوست آبرسانی شده و به خوبی رطوبت می یابد، و آن را مرطوب می کند.

بهبود رنگ پوست

ماسک صورت نیز به منظور کاهش تجمع رنگدانه ها در بافتها طراحی شده و رنگ و لایه پوستی بیشتری به شما می بخشد. همچنین باعث تقویت ترشح غدد عرق می شود تا میزان اکسیژن پوست افزایش یابد.

جلوگیری از شل شدن پوست

پوست شل باعث می شود سن شما پیرتر نشان داده شود. با استفاده منظم از ماسک صورت می توانید مشکل پوست شل را به راحتی برطرف کنید. انواع خاصی از  آن وجود دارد که به تقویت تولید کلاژن و مقابله با آسیب های رادیکال آزاد کمک می کند که به تدریج منجر به پوستی سفت تر و شاداب تر می شود.

پاک شدن منافذ پوست

استفاده از ماسک صورت می تواند به شما کمک کند تا پوست شفاف تر شود و منافذ های پوست پاک شود. همچنین منافذ سلولهای مرده پوست، ضایعات متابولیکی و چربی را پاک می کند.

تسکین آفتاب سوختگی

برای درمان آفتاب سوختگی بهتر است از ماسک ماست استفاده کنید و این روش باعث کاهش قرمزی و التهاب خواهد شد . همچنین به تنظیم چربی طبیعی پوست کمک میکند. زیرا این ماده به کاهش خارش ناشی از آفتاب سوختگی نیز موثر است .

از بین بردن چین و چروک صورت

استفاده منظم از ماسک می تواند علائم پیری مانند خطوط ریز، چین و چروک و لکه های قهوه ای و غیره را کاهش دهد.

 

سخن آخر : شما می توانید انواع ماسک صورت را در خانه تهیه کنید و برای پوست صورت خود استفاده کنید فقط باید قبل از هر چیز نوع پوست خود را بشناسید و سپس با توجه به آن ماسک مناسب برای صورت خود تهیه کنید. همچنین می توانید از ماسک صورت اسپیرولینا استفاده کنید . اگر سوالی در خصوص ماسک و نحوه استفاده از اون داشتید می توانید از بخش مشاوره سایت نیز استفاده نماید.

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!