بهترین مارک اسپیرولینا کدام است ؟

بهترین مارک قرص اسپیرولینا کدام است ؟ بعد از اینکه شما با خواص بی نظیر اسپیرولینا آشنا شدید این سوال برایتان پیش می آید که بهترین مارک قرص اسپیرولینا چیست ؟

بهترین مارک کپسول اسپیرولینا چیست ؟ و اینکه از کجا می توانیم برای خرید اسپیرولینا اقدام کنیم ؟

خب ما در گرین سی این سوالات را پاسخ می دهیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

تشخیص کیفیت اسپیرولینا به چه صورت است ؟

بهترین روش برای تشخیص اسپیرولینای خوب خواندن برچسب محصول می باشد . روی بسته بندی باید نام علمی محصول ذکر شده باشد.

 

حقایق غذایی قرص جلبک اسپیرولینا

محصول باید عاری از سم میکروسیستین باشد . سم میکروسیستین معمولا توسط سیانو باکتری هایی که قابلیت زیست در شرایط اسپیرولینا را دارند تولید می شود و بسیار خطرناک است . مزارعی که در مخازن در بسته جلبک پرورش می دهند از این بابت مطمئن تر هستند . محصول باید دارای استانداردهای دولتی و کارخانه‌ای باشد ولی در کشورهایی که بازرسی ضعیف است امکان تقلب وجود دارد. سازمان FDA آمریکا برای رنگ استخراج شده از جلبک اسپیرولینا استانداردهایی در نظر گرفته که در تصویر زیر مشاهده می کنید . همچنین میزان عناصر سنگین باید استاندارد باشند .

 

بهترین مارک قرص اسپیرولینا
بهترین مارک قرص اسپیرولینا

 

معیار های تشخیص بهترین مارک پودرخوراکی ،کپسول یا قرص اسپیرولینا :

استاندارد رنگ جلبک اسپیرولینا چیست ؟

جلبک با کیفیت دارای رنگ سبز پررنگ است معمولاً میزان بالای فایکوسیانین و مواد مغذی باعث ایجاد این رنگ می شود . اما باید به دو نکته توجه داشت اول اینکه از رنگ های مصنوعی در محصول استفاده نشده باشد و همچنین اگر در مراحل بعد از برداشت ، شستشو درست انجام نشود سلول جلبک میترکد و فایکوسیانین خارج می شود که در این حالت جلبک بسیار تیره رنگ متمایل به سیاه می‌شود که تفاوت آن با حالت نرمال در بوی آن است در این حالت جلبک بوی بسیار بدی می دهد . وجود تکه های سفید رنگ در جلبک نشان دهنده کیفیت پایین جلبک و مواد کلسیمی و رسوبات همراه با جلبک می باشد همچنین رنگ سبز روشن جلبک نشانه آلودگی با جلبک دیگر و یا کیفیت بسیار پایین جلبک می باشد.

اینجا بخوانید : قرص اسپیرولینا

رایحه جلبک اسپیرولینا
جلبک اسپیرولینا بوی بسیار بسیار کمی مخصوص به خود دارد این رایحه اصلاً زننده و بد بو نیست اگر جلبکی که تهیه می کنید بوی ماهی و یا تعفن داشته باشد نشانه بار باکتریایی بالا و اکسید شدن جلبک است که بیانگر کیفیت پایین آن جلبک می باشد.

مزه اسپیرولینا
اسپیرولینای باکیفیت و تازه بی مزه است اگر اسپیرولینای شما مزه تلخی و شوری زیاد می دهد در محیط بی کیفیت تولید شده است . نفخ بعد از مصرف اسپیرولینا یکی دیگر از دلایل بی کیفیت بودن جلبک اسپیرولینا است .

8 دیدگاه برای “بهترین مارک اسپیرولینا کدام است ؟”

    • سلام این محصول ساخت داخل و در شرکت دانش بنیان گرین سی در جنوب کشور در حال تولیده. قبل از ثبت سفارش میتونید با متخصص تغذیه ما مشورت کنید و با اطمینان محصول مناسبتون رو خریداری کنید.
      با ارزوی سلامتی

    • با سلام اسپیرولینا سبز برای بدنسازی مناسب تره. اسپیرولینا سبز مولتی ویتامین پروتییینه هست و اسپیرولینا ابی سوپر انتی اکسیدان

  1. سلام برای مصرف اعضای خانواده چه مدلشو پیشنهاد میکنید ؟ همه بالای ۱۸ سال هستیم و بیماری خاصی نداریم. البته فقط همسرم مبتلا به بیماری پوستی پیسی است برای سلامتی میخوایم مصرف کنیم قصد لاغر شدن نداریم بجز همسرم که بهتره کمی وزن کم کنه با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!