اسپیرولینا را از کجا تهیه کنیم ؟

اسپیرولینا را از کجا تهیه کنیم ؟

گرین سی : پروتئین ها برای سلامتی بدن و زیبایی پوست و مو بسیار مهم اند. برخی از اسید آمینه ها برای ساخت کلاژن و حفظ الاستیسیته پوست بسیار ضروری هستند.همچنین با تامین پروتئین مورد نیاز بدن به ساخت کراتین و رشد سالم تر و سریع تر موهای سر کمک شایانی می شود.

اسپیرولینا بیش از ۶۰% پروتئین دارد که بیشترین میزان پروتیئن روی کره زمین است و می تواند تمام اسیدآمینه های لازم برای بدن را تامین نماید.

اسپیرولینا یک ماده آبزی است و تقریبا از تمامی ماده های آبزی دیگر که پرورش داده می شود بهتر و مغذی تر است. متاسفانه این ماده آبزی در همه جا رشد نمی کند و جاهای مخصوصی برای رشد نیاز دارد. مکان هایی که اسپیرولینا در آن ها رشد می کند اقیانوس ها و دریاهایی است که آب شوری داشته باشند.

قبل از خرید اسپیرولینا حتما موارد زیر را چک کنید :

محتویات محصول را مطالعه نمایید :

اسپیرولینا باید 100 درصد ارگانیک و بدون مواد افزودنی، نگهدارنده یا رنگ مصنوعی باشد. اسپیرولینای کم کیفیت معمولا ترکیبات اضافی مانند مواد شیمیایی کیک سازی و یا ترکیبات سیال کننده مثل لوبریکانت ها را به همراه دارد. اگر روی جعبه محصول، ترکیبات پر کننده یا کیک سازی مشاهده میکنید آن را نخرید!

به دنبال اسپیرولینایی باشید که در مکان های پرجمعیت با بارش کم تولید شده اند. باران میتواند آلودگی های جوی را با خود به استخرهای اسپیرولینا وارد نماید. بهترین شرایط تولید اسپیرولینا دمای 30 تا 39 درجه، بارش کم و آفتاب در تمام طول سال است. این شرایط باعث میشوند که اسپیرولینا در تمام طول سال با حداقل تغییرات مواد غذایی تولید شود.

اسپیرولینا را از کجا تهیه کنیم ؟
اسپیرولینا را از کجا تهیه کنیم ؟

مجوز های آن شرکت را چک کنید

این از مهمترین کارهاست. حتما کالایی را خریداری کنید که مجوزهای تولید را کسب کرده باشد. به دیدن نماد یک مجوز بسنده نکنید و کد مجوز را از طریق سامانه های دولتی اعتبارسنجی نمایید. در صورت نیاز از فروشنده درخواست کنید کپی مجوز را برای شما ارسال کند و اگر به هر دلیل قادر به ارائه مجوز به شما نبود پس احتمالا فروشنده فاقد مجوز است. به خاطر داشته باشید اسپیرولینا را همیشه از منابع معتبر تهیه نمایید.

اسپیرولینا را از کجا تهیه کنیم ؟

اسپیرولینا بیشتر در آفریقا، آسیا، آمریکای جنوبی و آمریکا مرکزی یافت می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.
جلبک اسپیرولینا در ایران به صورت قرص، پودر و کپسول عرضه می شود.

تهیه پودر اسپیرولینا از طریق داروخانه ها و عطاری های مختلف قابل انجام است.

تقریبا در داروخانه های ایران به دلیل استفاده زیادتر از قرص های آن بیشتر از مکان های دیگر پیدا می شود.

پودر های اسپیرولینا به دلیل این که زودتر جذب بدن می شوند تقریبا ارزان تر از بقیه هستند و استفاده از پودر آن بیشتر توصیه می شود.

از اسپیرولینا می توانید در سالاد ، شیر و یا در کنار غذاهایی که مصرف می کنید استفاده کنید.

سایت گرین سی نیز عرضه کننده این ماده آبزی است و می توانید به راحتی و بدون دردسر اسپیرولینا را از سایت ما سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید. .

2 دیدگاه برای “اسپیرولینا را از کجا تهیه کنیم ؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!